شرافت در میان دزدها
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 72744
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



وضعيت ياهو چت روم
New Games
دو شنبه 27 تير 1390برچسب:, :: 15:51 ::  نويسنده : shervin

سری Sly Cooper یكی از زیباترین سری بازی های پلتفرمر Sony است. این عنوان در كنار سری Ratchet & Clank از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. در طی E3 امسال، نسخه چهارم از این سری به نام Thieves in Time تأیید شد و در حالیكه همه فكر می كردند كه این نسخه هم توسط Sucker Punch ساخته می شود، اعلام شد كه استودیوی Sanzaru Games كه قبلاً روی Sly Collection كار كرده بود، وظیفه ساخت این بازی را بر عهده گرفته است. گلن ایگان (Glen Egan) رئیس استودیوی Sanazru Games می گوید: "ما همیشه عاشق سری Sly بودیم و خیلی دوست داشتیم نسخه دیگری از این بازی را ببینیم.

وقتی با Sony برای ساخت Collection این سری به توافق رسیدیم، متوجه شدیم كه Sucker Punch به شدت مشغول ساخت inFamous است، به طوری كه آن ها وقت نمی كنند كه یك Sly Cooper دیگر بسازند. برای همین ما به Sony پیشنهاد كردیم كه چرا ما نسخه بعدی را نسازیم و آن ها هم موافقت كردند." نمایش بازی از یك منطقه بارانی كه شبیه به یك دهكده است، شروع می شود. مجسمه بزرگی از سر یك ببر در تصویر دیده می شود و ما اسلای (Sly) را همچنان با لباس دزدی خود و قلاب طلایی اش مشاهده می كنیم كه به این منطقه می رسد. بالای یك صخره، یك ببر كه دو شمشیر به پشت خود دارد و مشغول سیگار كشیدن است را مشاهده می كنیم. از آنجایی كه اسلای به قلمرو این ببر پا گذاشته، او به نظر خوشحال نیست و با گلوله های آتشین به اسلای حمله می كند.

از اینجا بازی آغاز می شود و شما باید خود را به منطقه بالایی، جایی كه ببر روی آن ایستاده، برسانید. اسلای از روی طناب ها و چوب های شكسته حركت می كند و در این حین از گلوله های آتشین جاخالی می دهد. با پیشروی، اسلای بالاخره به ببر می رسد، ولی او سریعاً فرار می كند و از روی ساختارهای چوبی اطراف به بالا می رود. در حالیكه همه جا آتش گرفته، اسلای به ببر می رسد. ایگان می گوید كه آن ها Boss Battleهای نسخه اول این سری را دوست داشتند و اینبار سعی كرده اند تا این مبارزات را خیلی حماسی تر و بزرگتر بسازند. در همین حین، ما با یك Boss Battle روبرو هستیم كه در حقیقت نبرد اسلای با ببر است. مبارزه، بالای یك برج چوبی كه آتش گرفته، شكل می گیرد.

فضای زیادی در اختیار ندارید و ببر در مركز این زمین با كوبیدن دو شمشیر خود به زمین، موجی از آتش را تولید می كند كه اسلای باید با پریدن از روی خط های آن، از این امواج جان سالم به در ببرد. در بعضی مواقع ببر دو شمشیر خود را به سمت آسمان می گیرد و با جذب رعد و برق، شمشیر خود را روی زمین حركت می دهد و یك دیوار از الكتریسیته اسلای را تعقیب می كند كه او باید به سرعت از این موج فرار كند. شما همانند قبل می توانید لباس های مختلف بپوشید و در این حال نحوه مبارزه و عملكرد اسلای را تغییر دهید. مثلاً اسلای در این مبارزه، لباس سربازان قدیمی ژاپنی را به تن می كند كه خیلی بزرگ و بامزه است و او می تواند با استفاده از سپر این لباس، گلوله های آتشین شلیك كند كه باعث گیج شدن ببر می شود و با نزدیك شدن به او با مشت و قلاب خود، به او ضربه بزند.

نكته جالب اینجاست كه با تغییر لباس، چهره HUD اسلای هم در بالای صفحه تغییر می كند. به طور كلی مكانیزم مبارزه با ببر در این قسمت، تغییر لباس و شلیك گلوله های آتشین از سپر آن است و پس از گیج شدن ببر باید به او ضربه زد. ببر پس از مدتی فرار می كند و یكی از پره های آسیابی در نزدیكی سقوط می كند و شما باید با استفاده از آن از برج چوبی فرار كرده و به سمت ببر بروید. در این بخش اسلای باید دوباره از گلوله های آتشین فرار كند و از طریق لوله ها و اجسام محیط به ببر نزدیك شود. اسلای باز هم روی یك برج چوبی ببر را گیر می اندازد و حال مبارزه كمی سخت می شود. ایگان در این بین می گوید كه بازی همچنان المان های دوست داشتنی نسخه های قبل را دارد و می تواند طرفداران را راضی كند و همچنان مراحل مخفی كاری هم در بازی وجود دارند.

Sanzaru Games همچنان با Sucker Punch در تماس است تا بازی را با بهترین كیفیت و وفادار به نسخه های قبل بسازد. پس از یك مبارزه نفس گیر كه ببر در هر لحظه قدرت های جدیدی را علیه اسلای استفاده می كرد، بالاخره اسلای موفق می شود تا او را شكست دهد و در همینجا دمو به پایان می رسد. به طور كلی بازی از نظر گیم پلی همچنان سبك شیرین قبل را نگه داشته و البته باید منتظر بود تا ببینیم Sanzaru Games چه نوآوری هایی در این بازی خواهد داشت، چون تكرار گذشته كار بزرگی نیست. از نظر گرافیكی بازی طراحی هنری بسیار زیبا و كاملاً كمیك شكلی دارد، ولی متأسفانه از نظر تكنیكی هیچ تفاوتی با نسخه بازسازی شده در Sly Collection ندارد كه در حقیقت این بازی ها روی PS2 ساخته شده بودند. ولی از آنجایی كه Sony بازی را در E3 امسال نشان نداد و تا سال 2012 هنوز زمان زیادی برای عرضه بازی باقی مانده و خود Sanzaru Games می گوید كه این نسخه ابتدایی بازی است، می توان امیدوار بود که بازی در آینده از گرافیك بسیار بهتری بهره مند خواهد شد.

 





 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
لينك باكس پيشرفته لينك من (ثبت رایگان لینک و افزایش بازدید)
لينك باكس هوشمند مهر،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش امار،مهر باکس
افزايش آمار بازديد تک باکس